“႐ုပ္ေသး”အမွတ္တံဆိပ္ ျမန္မာ့လက္ဖက္ရည္အား တ႐ုတ္-အာဆီယံကုန္စည္ျပပြဲ အတြင္းေရးမႉး႐ုံး၏ လုပ္ငန္းခြဲျဖစ္ သည့္ Guangxi CAEXPO Brand Management Co., Ltd. ၏ e-Platform ေပၚတြင္ေရာင္းခ်ရန္ သေဘာတူ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုႏိုင္ခဲ့
ျမန္မာႏိုင္ငံမွ “႐ုပ္ေသး” အမွတ္တံဆိပ္ ျမန္မာလက္ဖက္ရည္ အား ထုတ္လုပ္တင္ပို႔ ေနသည့္ ေတာ္ဝင္ကေမာၻဇေတာင္တန္းကုမၸဏီႏွင့္ တ႐ုတ္ျပည္သူ႔သမၼတႏိုင္ငံ၊ ကြမ္ရွီး(ကြၽမ့္) ကိုယ္ပိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ခြင့္ရေဒသ၊ နန္နင္းၿမိဳ႕ရွိ တ႐ုတ္-အာဆီယံကုန္စည္ျပပြဲ အတြင္းေရးမႉး႐ုံး၏ လုပ္ငန္းခြဲျဖစ္သည့္ Guangxi CAEXPO Brand Management Co., Ltd.တို႔အၾကား e-Platform ေပၚတြင္ ေရာင္းခ်ရန္ သေဘာတူစာခ်ဳပ္တစ္ရပ္အား နန္နင္းၿမိဳ႕ရွိ စီးပြားေရးသံမႉး႐ုံး၌ ၂၀၂၁ ခုႏွစ္၊ ဇန္နဝါရီလ (၁၄) ရက္ေန႔ ညေနပိုင္းတြင္ လက္မွတ္ေရးထိုးႏိုင္ခဲ့ၾကပါသည္။
ယခင္ႏွစ္မ်ားအတြင္း အာဆီယံႏိုင္ငံမ်ားမွ ကုန္ပစၥည္းမ်ားကို တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ တ႐ုတ္-အာဆီယံကုန္စည္ျပပြဲက်င္းပသည့္ကာလ၌သာ အမ်ားအျပားေတြ႕ႏိုင္ၿပီး၊ က်န္ကာလ မ်ားတြင္ တ႐ုတ္စားသုံးသူမ်ားထံသို႔ ေရာက္ရွိမႈနည္းပါးသျဖင့္ တစ္ႏွစ္ပတ္လုံးဝယ္ယူရရွိႏိုင္ မည့္ e-Platform အား (၂၀၁၉) ခုႏွစ္ကုန္ခန္႔တြင္ တ႐ုတ္- အာဆီယံက်င္းပေရးအတြင္းေရးမႉး ႐ုံးက ျပဳလုပ္ခဲ့ကာ Guangxi CAEXPO Brand Management Co., Ltd. သို႔ တာဝန္ေပးအပ္ ထားျခင္းျဖစ္ပါသည္။ Guangxi CAEXPO Brand Management Co.,Ltd.၏ e-Platform မ်ားကို Taobaoအစရွိသည့္ နာမည္ႀကီး e-Platform မ်ားေပၚတြင္ ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္လ်က္ ရွိပါသည္။
၎ e-Platform ေပၚတြင္ အာဆီယံႏိုင္ငံမ်ားအလိုက္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားကို အုပ္စုခြဲ၍ ျပသေရာင္းခ်ေနရာ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ ကုန္ပစၥည္းမ်ားထည့္သြင္းႏိုင္ေရးအတြက္ နန္နင္းၿမိဳ႕ရွိ ျမန္မာစီးပြားေရးသံမႉး ေဒါက္တာေ႐ႊစင္ကိုႏွင့္ (၂၀၂၀) ခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းကတည္းက စတင္ညႇိႏႈိင္းလာ ခဲ့ပါသည္။ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ e-Commerce Platform စည္းမ်ဥ္း လိုအပ္ခ်က္မ်ားအရ e-Platform ေပၚတြင္ ေရာင္းခ်လိုသည့္ ျမန္မာကုန္ပစၥည္းမ်ားမွာ တစ္ဖက္ေဖာ္ျပပါအခ်က္မ်ားႏွင့္ ေယဘုယ် ညီၫြတ္ရန္ လိုအပ္ပါသည္ –
(က) တ႐ုတ္ႏိုင္ငံသို႔ ပုံမွန္ကုန္သြယ္မႈနည္းလမ္းျဖင့္ ေရာက္ရွိလာရန္ လိုအပ္ျခင္း၊
( ခ ) ျမန္မာႏိုင္ငံမွ တရားဝင္တင္ပို႔သူႏွင့္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံမွ တရားဝင္တင္သြင္းသူမ်ား ရွိရန္ လိုအပ္ျခင္း၊
( ဂ ) တ႐ုတ္အေကာက္ခြန္ဌာနတြင္ အေကာက္ခြန္ရွင္းလင္းထားသည့္ အေထာက္ အထားမ်ား လိုအပ္ျခင္း၊
(ဃ) ကုန္စည္ျပပြဲတြင္ျပသရန္ ပင္လယ္ေရေၾကာင္းမွ တင္သြင္းသည့္ ပစၥည္းမ်ားကို ေရာင္းခ်၍ မရျခင္း၊
( င ) တ႐ုတ္ႏိုင္ငံတြင္ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္ မွတ္ပုံတင္ထားရန္ လိုအပ္ျခင္းႏွင့္ စားသုံး ရန္သင့္ေလ်ာ္ေၾကာင္းစစ္ေဆးထားသည့္ လက္မွတ္ရရွိထားရန္ လိုအပ္ျခင္း၊
( စ ) တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္အၫႊန္းမ်ား တပ္ဆင္သည့္ လိုအပ္ခ်က္မ်ား ႏွင့္ ညီၫြတ္ရန္လိုအပ္ျခင္း၊
(ဆ) တ႐ုတ္ႏိုင္ငံဘက္မွ တင္သြင္းသည့္လုပ္ငန္းတြင္ ဘဏ္စာရင္းရွိရန္ လိုအပ္ျခင္း ႏွင့္ အစိုးရအားအခြန္ေဆာင္ရမည့္ တရားဝင္ေျပစာမ်ား ထုတ္ေပးရန္လိုအပ္ျခင္း၊
( ဇ ) အမွာစာမ်ားအတြက္ အခ်ိန္မီေပးပို႔ရန္ႏွင့္ ေစာဒကတက္မႈမ်ားအား ကိုင္တြယ္ ေျဖရွင္းႏိုင္ရန္လိုျခင္း၊
ေတာ္ဝင္ကေမာၻဇေတာင္တန္းကုမၸဏီ၏ ႐ုပ္ေသးတံဆိပ္ ျမန္မာလက္ဖက္ရည္သည္ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ၏ အႀကီးဆုံးကုန္စည္ျပပြဲက်င္းပေရးအတြင္းေရးမႉး႐ုံး (၄) ႐ုံးအနက္ တစ္႐ုံးျဖစ္ သည့္ တ႐ုတ္-အာဆီယံကုန္စည္ျပပြဲအတြင္းေရးမႉး႐ုံး၏ဂုဏ္သိကၡာႀကီးမားသည့္ e-Commerce Platform မ်ားေပၚတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ စားေသာက္ကုန္အျဖစ္ ပထမဆုံး တင္သြင္းေရာင္းခ် ႏိုင္ခဲ့ေသာ ကုန္ပစၥည္းအျဖစ္ သမိုင္းမွတ္တိုင္ စိုက္ထူႏိုင္ခဲ့ၿပီျဖစ္ပါသည္။ ထိုကဲ့သို႔ ေရာင္းခ်ႏိုင္ ေရးအတြက္ အပိုဒ္ (၃) ပါ လိုအပ္ခ်က္မ်ားအား အဘက္ဘက္မွ အခ်ိန္ယူ၍ ျပင္ဆင္ခဲ့ရပါသည္။ သေဘာတူစာခ်ဳပ္အား လက္မွတ္ေရးထိုးၿပီး ရက္သတၱ ၂ ပတ္မွ ၃ ပတ္အတြင္း ျမန္မာႏိုင္ငံ အတြက္ ကုန္ပစၥည္းအုပ္စုအား e-Platform ေပၚ၌ ထည့္သြင္းသြားမည္ဟု သိရပါသည္။
ေတာ္ဝင္ကေမာၻဇေတာင္တန္းကုမၸဏီက ယခုကဲ့သို႔ ေဆာင္႐ြက္သကဲ့သို႔ တ႐ုတ္ႏိုင္ငံ ဘက္မွ တရားဝင္ဝယ္ယူမည့္သူရွိသည့္ (သို႔မဟုတ္) တ႐ုတ္ဝယ္ယူသူႏွင့္ လက္ရွိတရားဝင္ ကုန္သြယ္မႈျပဳေနသည့္ ျမန္မာကုန္ပစၥည္းမ်ားကိုလည္း Guangxi CAEXPO Brand Management Co.,Ltd. ၏ e-Platform ေပၚတြင္ တင္သြင္းေရာင္းခ်လို ပါက ဆက္လက္ခ်ိတ္ဆက္ေပးသြား မည္ျဖစ္ပါသျဖင့္ economicattachenanning@outlook.com သို႔ ဆက္သြယ္ႏိုင္ၾကပါသည္။
ရင္းျမစ္၊ စီးပြားေရးသံမႉး႐ုံး (နန္နင္းၿမိဳ႕)
ေဒါက္တာေ႐ႊစင္ကို၊ စီးပြားေရးသံမႉး
နန္နင္းၿမိဳ႕